Sistemul de frânare Brașov

“3,2,1, frână…“, Acesta este, de obicei, filmul care se derulează zi de zi, între două intersecții, în momentul când te apropii de un semafor care afișează, deja, ultimele secunde din culoarea verde. 

Într-unul dintre aceste episoade, îmi tresare în minte ideea: ” și dacă nu ține frâna…?” . Ar trebui să fac o verificare a sistemului de frânare?!

 

Când să te „oprești” să verifici sistemul de frânare al mașinii tale?

Dat fiind faptul că sistemul de frânare al mașinii este cel mai important element de siguranță, încă din momentul apariției automobilului, putem lua în considerare câteva aspecte ale funcționării acestuia și să ne gândim cum ar putea fi afectat.

Aici sunt mai multe păreri, iar cu unele s-ar putea să intrăm în polemică, dar mă gândesc să le menționez  pe cele uzuale, majoritatea trăite de noi pe propria piele.

Cum mulți dintre pasionații de mașini le vedem pe dânsele ca pe partenerele noastre de trafic, niște organe de mașini însuflețite, ne place să credem că ne vor da semne și nu ne vor lăsa în drum… că, de, doar ne aflăm într-o relație… nu?

Dar, ca în orice relație, trebuie să mai și ascultăm partenera, câteodată, să vedem ce vrea să spună.

Sistemul de frânare Brașov – care sunt semnalele de funcționare incorectă a acestuia?

Scârțâitul frânelor, probabil cel mai insuportabil semnal! Când te apropii de o intersecție și vrei să încetinești, dar deodată, ea, frâna, te face „vedeta străzii” și trăiești acea senzație de a fi privit de toată lumea.

Acest efect sonor poate avea două cauze majore și anume: uzura excesivă a plăcuțelor sau un etrier ce nu funcționează corect.

Vibrația pedalei de frână, (deși sistemul ABS nu a intrat in funcțiune) cam cel mai stresant semnal al sistemului de frânare, pentru că îți dă senzația că mașina nu se va opri la timp.

În această situație avem de-a face cu discurile de frână deformate, din cauza supraîncălzirii.

Roata este fierbinte, un fenomen destul de des întâlnit și mulți dintre noi am trecut prin așa ceva. De obicei se întâmplă la mașinile folosite ocazional. După ce oprim mașina și coborâm, un miros de încins vine dinspre una din roți, în plus este și foarte fierbinte la atingere.

Aici cauza “încălzirii globale“ a roții este un etrier ce nu funcționează corect sau este blocat.

Și lista o putem continua pentru fiecare componentă a sistemului de frânare în parte.

Însă, cred că toți avem în minte următoarea întrebare: “Unde remediez, problema sau problemele apărute la sistemul de frânare?”

 

  • Cum unde?! la service … și aici să nu mă înjurați să îmi spuneți : “bine că ești tu deștept !”.

 

            Bine… , vă spun ca să nu mai lungim povestea. 

Eu îmi repar sistemul de frânare la „Autochelu – service premium” .

Aceasta nu e o lozincă sau un simplu logo, deoarece de fiecare dată, aici, am primit multe alte servicii auxiliare pe care nu le gândeam și nu le luam în calcul la început și asta, nu pentru a-și justifica prețul cerut, ci pentru că ei sunt un pic altfel… Așadar, cauți servicii complete legate de sistemul de frânare Brașov? Auto Chelu are soluția potrivită!

 

Vrei să vezi ce fac, cum decurge operațiunea … dă clic aici.

 

👇Dacă ți se pare interesant și vrei să faci o verificare, în link-ul de mai jos poți face o programare. 👇
Call Now Button
Trimite mesaj
Bună ziua! Cu ce informații vă putem ajuta?